avramlingar

Min värsta avramling var när jag skulle rida Pysen på stork och vi skulle hoppa. När vi kommer på hindret så hoppar han typ 3 meter över hindret och jag hängde inte med då såklart, så då hängde jag där på sidan och han bara galoppera fortare och fortare hela tiden.
 
Sen hamnade jag framför honom och han var inte berädd så han hoppade över mig och drog sin hov i sidan på mig och jag fick typ världens knöl där. gjorde jätte ont :/
Min roligaste avramling var när jag red Klas och vi skulle bada med hästarna och klas bajsade i vattnet, så han blev rädd för sitt egna bajs när de plaska ner där i vattnet. Så Klas sprang upp igen från vattnet och då var jag inte berädd för han bajsade ju bara haha, så jag ramlade såhäääär nära vattnet haha. klump klas...
Den konstigaste avramlingen, men typ hur kunde vi åka av då. Det var när jag och evve red 2 på birk och vi skulle rida ut barbacka. Så skulle vi trava lite och efter en stund så gled jag och drog med mig evve. haha det måste ju sett jätte kul ut haha...
Den roligaste gången jag sett på när någon annan ramlat av så var det när Evve skulle rida Pysen för första gången och vi hade en longeringslina på honom och hon skulle fatta galopp, då så sparkade han rakt upp i luften och evve flyger av. hahaha, så kul!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så kul att läsa sånna här inlägg, speciellt när man själv rider och kan relatera till dem! :D

Vilken fin blogg du har, den är verkligen jätte fin! Älskar designen hur mycket som helst!! :D
Har du några speciella för helgen?
Många kramar! /S

2013-03-16 @ 15:51:15
URL: http://sofies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback