Stallet hemma

Hej nu ska jag sova, k stallet i dag så gick jag med han och han ville bara till gräse men han var lungn, sen så åkte jag hem och åt sen upp till stallet igen för evve kom upp till stallet och för då kom Victor så vi släppte i hop zed och Victor, zed vart jätte glad. Sen så åkte jag hem och somnade och då var kl 6-7 se vakna jag kl 9 och lära äta lite macka för hade inte ätit någo kvälls mat. Men nu ligger jag i min säng och funderar vad jag ska blogga om tills i mon:). Men vi hörs i mon.








Lite bilder från dagen.

Kommentarer
Postat av: Moa din kusin

Världens bästa blogg säger jag bara, titta in min oxå vet jag men skryt inte omkring den det blir pinsamt

2015-01-25 @ 10:22:23
URL: http://missmissis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback