benskydd och benlindor.

Jag tycker att benskydd och benlindor är väldigt bra att ha för säkerhetsskull! Fast man ska ju inte linda sin häst om man inte vet hur man gör kan ju hästen få fel i benen, dom kan få skav eller blodstopp :/ så fråga någon annan som kan linda om dom kan linda isf!
 
Men då är ju benskydd jätte bra för att dom är ju super enkla att sätta på! Det är ju bara att ha på dom och sen spänna.
 
Det är ju jätte bra att ha dom så inte hästen gör illa sig. Jag rider alltid med benskydd. tänk om hästen skulle råka slå sig. då skulle man ångra jätte mycket att man inte satt på dom där benskydden!
 
ha benskydd eller lindor !;)
 
haha man hör hur jag viskar på slutet "oj, de här blev inge bra". Men jag kan göra bättre om ni undrar ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna hyvärinen

Hej! Jag har designat ett rum på Jotex hemsida i en liten tävling dem håller där! Eftersom jag älskar inredning och kvaliten på inredningen man har i sitt eget hem, så skulle jag bli jätte glad om du skulle vilja lägga en röst på mig! Det skulle göra min dag! KRAM

http://www.jotexkampanj.com/sv/itemShare.php?id=7966
WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2013-03-07 @ 18:11:21
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback