En bra blogg.

Hur ska en bra blogg vara? det här är vad jag tycker iaf!
 
» Fin design tycker jag att man ska ha. inte för mycket saker huller om buller. bara ha en header, någon bild i headern och en text i menyn och sen har du en fin design :)
 
» ha inte samsamma bilder hela tiden för de blir jätte tråkigt tillslut när man lägger ut samma bild om och om igen :) så knäpp nya bilder och lägg ut istället. och lägg inte ut för många bilder på en och samma gång för då bläddrar man bara ner, lägg in någon text efter några av bilderna du lägger ut isåfall :)
 
» uppdatera mycket, en bra uppdatering är väl 5-10 inlägg om dagen. ingen läser väl en blogg som har 1 inlägg i veckan bara. inte jag iallafall :) men skriv inte för många bild-inlägg bara för att få bra uppdatering utan skriv nånting också. eller att man bara skriver en mening och sen hejdå.
 
» det här är väl jag inte super duper duktig på men att man sätter ut punkter efter en mening och inte bara skriver, sen gjorde jag så, sen gjorde jag så, sen gjorde jag så. och att man stavar rätt såklart är ju bra :)
 
» gör olika inlägg. inte bara vadjaggjortidaginlägg. skriv också åsiktsinlägg och lägg ut olika bilder. skriv heller inte allt för långa inlägg som det står likadant i hela tiden ;)  
§
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har frågestund på min blogg, tänkte om du ville vara med! :S

2013-03-12 @ 18:39:14
URL: http://juliafrjd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback