hur mycket tid

hur mycke tid lägger ja på bloggen? Jag kan ju börja med att jag bloggar från mobilen minst en gång om dagen och knäpper kort och sånt. Sen kan jag hålla på och fixa lite när jag är i stallet och då är vi uppe i typ 40 min på bloggen. Sen efter att jag varit i stallet och gjort läxan eller nått kan jag sitta och blogga lite och göra tidinst och sen på kvällen gör jag tidinställda (för evve har lärt mig nu hur man gör ;) ) till dagen efter. och ibland till andra dagar. försöker göra 3 inställda om dagen minst :)
 
så jag lägger kanske ner 3 timmar på bloggen om dagen på bloggen kanske inte de mesta man kan göra men jag har häst skola, vänner och fmailj också så de är nog de mesta jag kan lägga på bloggen faktiskt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback