jag älskar mitt liv <3

nu kommer väl de här låta som att mitt liv är alltid så perfekt, alltid är det pefekt. det är inte så det är alltid men nu känns det såhär iallafall och de är ju bra eller hur?
 
Mitt liv är perfekt just nu. Jag har världens bästa vänner, världens bästa häst och världens bästa hund och världens bästa familj och släkt. <3
jag älskar mitt liv och jag skulle inte vilja byta ut något.
 
jag skulle inte vilja byta ut min hund, inte min häst och familjen vill jag väl absolut inte byta ut, det skulle vara de sista jag gjorde i mitt liv <3 jag älskar er alla!
jag har fått gjort så mycke i mitt liv. fått världens bästa föräldrar och världens bästa syskon. jag har haft 4 hästar, en hund, (världnes bästa djur), och jag har skaffat världens bästa vänner också. vet inte hur jag ska kunna tacka er alla?
 
jag älskar er <3
 
äslakr mitt liv <3
fast jag har ju halsfluss....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback