Vad jag gör när jag är i stallet.

Först åker jag ju upp till stallet, inte så konstigt haha ;) Men sen om de är mockat så brukar jag ta in klas annars mockar jag (och ibland gör jag de efter jag ridit) och sen fixar jag hela stallet, fyller på vatten, fixar hö, fixar mat.
 
Sen tar jag in klas, borstar hela honom och sätter på honom Benskydd, sadel och träns. och sen rider jag honom.
 
Det är vad jag gör när jag är i stallet. Det brukar ta typ 2-5 timmar allt dedär. då ska de fixas allt dedär åt 4-5 hästar, och sen ska ju stallgångarna sopas också ska det ridas och ja, det tar sin tid ;)
Vad gör ni när ni är i stallet?
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Tack! Haha nej, jag råkade skriva fel ;) Jag går i skolan 7 dagar i veckan som alla andra, tråkigt nog ;)
Allt bra?

2013-03-09 @ 15:27:45
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Sandra Wenlöf

Underbar blogg! Kram!

2013-03-10 @ 08:19:43
URL: http://sandrawenlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback